Overblijven

Sinds 2002 is het mogelijk om uw kind tussen de middag te laten overblijven. Kinderen blijven dan tussen 12:00 en 13:15 uur op school en eten daar hun brood onder toeziend oog van de vaste overblijfkrachten. Deze ‘overblijfmoeders’ blijven bij de kinderen terwijl ze hun meegebrachte broodje opeten. Daarna mogen de kinderen gaan spelen waarbij de overblijfmoeders toezien op een veilige speelomgeving.

Kosten en aanmelden

Overblijven kost € 1,75 per keer. U kunt het kind aanmelden voor het overblijven via www.mijntso.nl/petrus. De schoolcode voor de Petrusschool is: 12TDSwa3. Let op: het registreren kan niet via een mobiele telefoon, dit kan alleen op een laptop of PC. Is uw kind ziek of is er een andere reden waardoor hij of zij niet bij de overblijf komt, meldt hem of haar dan op de ochtend van de overblijfdag voor 10:00 uur af. Anders worden de kosten van het overblijven toch doorberekend. Aan de hand van het aantal aanmeldingen worden er overblijfkrachten opgeroepen.

De broodtrommel en drinkbeker van het kind kunnen in het overblijflokaal worden geplaatst. Zet de naam van uw kind op de broodtrommel en drinkbeker om verwarring te voorkomen.

Op dit moment hebben wij voldoende overblijfkrachten. Maar een paar extra handen tussen 12:00 en 13:00 uur zijn altijd welkom.

Voor vragen, opmerkingen of klachten kun u zich richten tot Gerda Veerman, tel. 350152 of 06-21685706.